John Vos

Diagonale Dienstverlening

JoVoDiDi Web Services

U heeft behoefte aan een eigen website maar beschikt niet over de noodzakelijke kennis en de kunde en u heeft maar weinig geld te besteden?


Dan kan ik u wellicht helpen!

 

Nagenoeg alle organisaties en individuele personen in Nederland maken gebruik van het internet. Het CBS meldt in 2010: ten minste 95% van de Nederlandse huishoudens heeft internettoegang; 90% van de Nederlanders surft dagelijks op internet; Nederland telt ruim 8 miljoen mobiele telefoons met een internetaansluiting en naar schatting heeft bijna 40% van de Nederlanders toegang tot mobiel internet via een telefoontoestel of via een ander mobiel apparaat. Inmiddels hebben 8,8 miljoen Nederlanders een online aankoop gedaan. Ondertussen maakt 90% van de Nederlanders zich zorgen over de veiligheid. 


Het Internet is een onmisbaar platform geworden voor informatieverstrekking, winkelen en onderlinge communicatie via e-mail,communities (Hyves, Facebook, LinkedIn e.d.), wie-wat-waar berichten (Twitter) en logboeken. Het is dan ook zaak voor menige organisatie en particulier om goed en veilig aanwezig te zijn op het internet. Zie ook de paragraaf over Internet trends.

 

JoVoDiDi adviseert en/of verzorgt voor particulieren en non-profit organisaties in Deventer en omgeving zo nodig een volledige en veilige internetdienst en de aanschaf en inrichting van de werkplek (personal computer, programmatuur, all-in-one printer en netwerk). Voor de techniek wordt gezorgd en u bepaalt uiteraard zelf de inhoud en de actualiteit van de website. Hiertoe wordt het gratis content management systeem (CMS) Joomla!™ gebruikt waardoor het mogelijk is om eenvoudig, zonder veel technische kennis, documenten en gegevens op internet te publiceren. Voor de vormgeving (design) wordt Artisteer™ gebruikt en voor de hosting is JoVoDiDi reseller van Versio (Internet Service Provider).


Kortom: de aanwezigheid op internet wordt, in onderling overleg, zo nodig geheel voor u verzorgd: hosting, domeinregistratie, e-mail account, installatie, configuratie, ontwikkelen lay-out, plaatsen van gegevens (tekst, plaatjes, pdf, etc) en ondersteuning bij het onderhoud.

 

Geïnteresseerd? Neem contact op met JoVoDiDi en vraag vrijblijvend een gratis afstemgesprek.

 

No Cure, No Pay.

Alvorens JoVoDiDi met de WebService aan de slag gaat worden uw eisen en wensen concreet geformuleerd en wordt een tijdspad en kostencalculatie opgesteld (opdrachtformulering). Na wederzijdse overeenstemming wordt gestart met de realisatie. Pas na acceptatie van het eindresultaat worden de gemaakte kosten in rekening gebracht. Is het resultaat niet acceptabel, dan worden er dus geen kosten in rekening gebracht. N.b. JoVoDiDi is niet aansprakelijk voor het onvoldoende presteren van derden (bijv. hosting provider of netwerk leverancier).

 

Wat gaat het kosten?

Het eerste afstemgesprek is gratis. Gaan we daarna met elkaar verder dan bedraagt het starttarief eenmalig 50 euro (ex BTW) voor verdere afstemming en opdrachtformulering. Indien betreffende opdracht doorgaat wordt deze 50 euro in mindering gebracht op de vervolgkosten. Het pre-sales traject is dus in principe gratis.

 

Opzegtermijn

JoVoDiDi werkt met tijdgebonden opdrachten (ontwikkeling) en jaarcontracten (beheer). Wederzijds geldt een opzegtermijn van 3 maanden.

 

Ondersteuning

E-mail support is 7 dagen in de week mogelijk en in principe wordt u binnen 24 uur geholpen. Tijdens vakanties is ondersteuning slechts in geringe mate mogelijk. Deze periodes worden ruim van tevoren bekend gemaakt zodat afnemers weten waar ze aan toe zijn.

 

Internet Trends

De statische website met bedrijfsinformatie wordt verder naar de achtergrond verdrongen. Steeds meer internetgebruikers raken gewend aan de transparantie en interactie die sociale websites bieden. Van bedrijven wordt verwacht dat zij transparanter en interactiever worden. In 2010 zullen meer bedrijven gebruik gaan maken van de multichannel internetstrategie, waarbij behalve op de eigen website ook op andere websites interactie plaats vindt. Gebruikers staan open voor interactie met bedrijven in sociale websites, mits de benadering niet agressief is. Blogs, Twitter, Hyves, Facebook en het delen van kennis op LinkedIn zullen vaker worden gebruikt door bedrijven.
Met het ingaan van het spamverbod voor zakelijke e-mail is een einde gekomen aan het versturen van ongevraagde bulk zendingen. Dit betekent dat het e-mail landschap er totaal anders uitziet, zowel in de zakelijke als in de particuliere markt. Traditionele e-mail nieuwsbrieven zullen verder verdrongen worden door sociale websites, waar gebruikers op zoek gaan naar het nieuws van hun keuze. Voor succesvolle direct e-mail wordt vergaande personalisatie steeds belangrijker. Daarbij is integratie met de bedrijfswebsite en sociale websites van belang.